E-mailaccount

Als student bij Hogeschool Utrecht ontvang je een HU account. De inloggegevens hiervoor ontvang je voor de start van je opleiding.

E-mailaccount

Heb je je aangemeld voor een opleiding in september 2017, dan ontvang je in juni per e-mail de inloggegevens van je HU account. Het ontvangen van een HU account betekent niet dat je inschrijving al is voltooid. Ben je een cursist bij de HU, dan ontvang je (in de meeste gevallen) ook een HU e-mailaccount. Lees meer hierover www.werkenstudie.hu.nl

Account activeren
Nadat je je inloggegevens per e-mail hebt ontvangen, moet je eerst je wachtwoord wijzigen om gebruik te kunnen maken van je account. Dit doe je via www.wachtwoord.hu.nl en volg de instructies.

Waar kan ik inloggen?
Met je HU-account kan je inloggen op:

  • het Windows-netwerk vanaf computers van Hogeschool Utrecht;
  • Osiris Student; voor o.a. het aanmelden voor toetsen en het wijzigen van adresgegevens;
  • Sharepoint; hier vind je o.a. het intranet van je opleiding en je persoonlijke website;
  • ‘Lenerinformatie’ op de online catalogus van de HU-Bibliotheek;
  • je studenten e-mail;
  • Surfspot, waar je met korting software, hardware, muziek en abonnementen kunt bestellen.

Wachtwoord wijzigen
Je kunt je wachtwoord wijzigen via www.wachtwoord.hu.nl.

Wachtwoord vergeten
Via www.wachtwoordvergeten.hu.nl kun je via je privé e-mailadres je wachtwoord van het HU-account aanpassen. Met de HU Inlogvoorziening kun je zelf altijd en overal jouw wachtwoord online veranderen.

Contact
Met vragen of problemen bij het inloggen kun je contact opnemen met de Centrale Service Desk via 088 - 481 6666. Voor informatie over ICT-faciliteiten en eventuele storingen, ga naar www.ict.hu.nl (inloggegevens nodig). Heb je geen mail je HU accountgegevens ontvangen, neem dan contact op met Bureau Inschrijving (zie Contact).

Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten